Wózek widłowy elektryczny czterokołowy seria G udźwig 1-2,5T
Złóż zapytanie!
Typ: czołowy
Napęd: elektryczny
Udźwig od: 1t do: 2.5t t
Wysokość podnoszenia: od 2000 - 7000 mm
Informacje dodatkowe
formularz kontaktowy
Aktualnie w naszej ofercie znajdą Państwo następujące modele:
MODEL |
UDŹWIG [KG] |
STEROWNIK |
BATERIA |
SILNIK JAZDY/PODNOSZENIA |
CPD10-GC2(P) | 1000 | ZAPI | 48V/400Ah | AC/DC |
CPD10-GD2(P) | 1000 | ZAPI | 48V/400Ah | AC/AC |
CPD15-GC2(P) | 1500 | ZAPI | 48V/480Ah | AC/DC |
CPD15-GD2(P) | 1500 | ZAPI | 48V/480Ah | AC/AC |
CPD18-GC2(P) | 1800 | ZAPI | 48V/480Ah | AC/DC |
CPD18-GD2(P) | 1800 | ZAPI | 48V/480Ah | AC/AC |
CPD20-GC2(P) | 2000 | ZAPI | 48V/600Ah | AC/DC |
CPD20-GD2(P) | 2000 | ZAPI | 48V/700Ah | AC/AC |
CPD25-GC2(P) | 2500 | ZAPI | 48V/600Ah | AC/DC |
CPD25-GD2(P) | 2500 | ZAPI | 48V/700Ah | AC/AC |
(P)- boczna wymiana baterii |
Informacje podstawowe:
- boczna wymiana baterii dostępna jako opcja
- Niezawodny, bezobsługowy, bezszczotkowy silnik jazdy i podnoszenia prądu przemiennego
- Niezawodny, sterownik napędu AC z zabezpieczeniem wewnętrznym.
- Interaktywna, wielofunkcyjna konsola komunikacyjna LED z przyjaznym interfejsem, wyświetlanie wielu informacji, zabezpieczenie hasłem.
- Standardowy interfejs CAN BUS do prostej i niezawodnej komunikacji.
- Sterowanie prędkością jazdy i unoszenia w układzie pętli zamkniętej.
- Wysoki poziom zabezpieczeń, samohamowanie na rampie.
- Nowa technologia dynamicznej detekcji obciążenia układu hydraulicznego.
- Wybór trybów jazdy.
- Kompatybilność elektromagnetyczna zgodna z normami międzynarodowymi.
formularz kontaktowy